★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★ برترین عکس ‌‌های خبری هفته


برترین عکس ‌‌های خبری هفته
جام جم آنلاین: در هفته‌ای که گذشت (13 تا 19 نوامبر) اخبار گوناگون بنا به اهمیت یا جذاب بودن مانند همیشه تیترهای رسانه های مختلف را تشکیل دادند. عکس ها بخش جذابی از رسانه های جهان را تشکیل می دهند.روزنامه لوفیگارو چاپ فرانسه ده عکس خبری برتر هفته گذشته را از گوشه و کنار جهان انتخاب کرده است. نگاهی به برترین عکس های خبری هفته. 30 آبان 89 .منبع: روزنامه لوفیگارو.گزارش : بهرام افتخاری.
منظره یک موج غول پیکر که بندر کوچک اسپانیایی کودیئرو در ایالت آستوریئس را مورد هجوم قرار داده است اما این بندر کوچک کمترین خسارتی از توفان بزرگ پاییزی هفته گذشته ندید زیرا برای حفاظت از لنگرگاهش شهرت دارد.
تصویر انبوه نمازگزاران مسلمان در روز 17 نوامبر در مسجد جامع شهر دهلی نو که فریضه نماز عید سعید قربان را به جا می آورند.
خانم آنگ سان سوکی روز 13 نوامبر پس از چند سال بازداشت خانگی توسط دولت نظامی برمه آزاد شد.
ماموران پلیس جمهوری کوچک آفریقایی گینه کوناکری روز 15 نوامبر در شهر کوناکری با تظاهرکنندگان معترض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری درگیر شدند که در این میان تعداد نامشخصی از افراد بیگناه جان خود را از دست دادند.
خلوص و صفای باطنی یک زائر در لباس احرام در عرفات در حال راز و نیاز با خدای خود.
یک مامور گارد مرزی آمریکا در نزدیکی یک پل در مرز مشترک میان مکزیک و ایالات متحده که دو شهر خوآرز در مکزیک و ال پاسو در تگزاس را بهم متصل می کند در حال گشتزنی است.
شورشیان افراطی گروه الشباب در حال گشتزنی در خیابان های شهر موگادیشو پایتخت کشور ناآرام سومالی در روز 16 نوامبر.
یک زن مبتلا به وبا با فرغون به بیمارستانی در شهر پورت و پرنس پایتخت هائیتی انتقال یافته است. تاکنون حدود 20 هزار نفر در بیمارستان ها تحت درمان قرار داشته و بیش از 1000 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.
تصویر دیدنی نمایش هوایی جنگنده های نیروی هوایی ارتش چین در روز 17 نوامبر به مناسبت افتتاح سالن هوایی ژوهای در چین.
صحنه دیدنی بیش از 2هزار داوطلب که روز 16 نوامبر در شهر سئول پایتخت کره جنوبی گرد هم آمدند تا یک غذای سنتی کره ای به نام کیمچی شامل انواع فلفل ها و سبزیجات و کلم چینی را تهیه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد