★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★ ثبت نام برای دریافت یارانه ها - WWW.YARANEH.AMAR.ORG.IR

برای اصلاح اطلاعات و ثبت نام خانوار جدید به سایت زیر بروید


WWW.YARANEH.AMAR.ORG.IR


 
نظرات 25 + ارسال نظر
محمود احمدی ترکمانی شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 03:57 ب.ظ

من خانواده ۴ نفره هستم و در دهک نهم قرار دارم و حدود ۳ ماه پیش به قطع یارنه ام معترض شدم ولی تا کنون پاسخی دریافت نکرده ام، لطفا پاسخگو باشید.

مهدی سنچولی جمعه 3 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 06:36 ق.ظ http://www@adas2323.ir

بنده ازسال1395خانوار4نفره هستم ولی 3نفرمان یارانه دریافت میکنندمددجوی بهزیستی هستم مراجعه کردم اما وزارت رفاه قدیمی است بروزنیست حتی در لیست یارانه سازمان هدفمندی قرارنداریم سال1401شده اطلاعات بعدخانواراشتباه است پیگیری نمیشودچرا3674246821

علیرضا شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 02:09 ب.ظ

سلام من بازنشسته هستم ارتش .دوپسر بیکار دانشگاه رفته.
۵سال پیش یارانه قطع شد.
خودتون علام کردید ۶ ماه اول ۱۴۰۰ هر ۴ نفر در خانواده بنده ۱۵ میلیون درامد داشته که میشه ماهانه تقریبا ۶۰۰ هزار تومن.
پیشمانم از عمر وجان رفته ام
تا ببینم این روزگار . خیلی با وجدانید خیلی خیلی با وجدانید.

آوینا چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام مسولین محترم چرا یارانه ۲۲بهمن برا من واریز نشد چرا پیگیری نمیکنین.سال قبل هم یارانه کرونا برام نیومد

سلیمان نبی یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 03:21 ق.ظ

خاک برسرتون

osv, سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 12:05 ب.ظ

چرا نمیشه وارد سایت شدhttp://yaraneh.amar.org.ir

امین سعیدی یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 09:46 ب.ظ http://Graveyard.com

با سلام خدمت مسئولین محترم
یارانه من و خانواده از دوره شصت م به بعد قطع شد لطفا پیگیری کنید واقعا با این گرونی نیاز به یارانه و کمک معیشتی دارم
خودم هم یه کارمند ساده م با برجی ۴/۵ حقوق و دو تا بچه. لطفا اگه صدامون به گوش مسئولین میرسه یارانه و کمک معیشتی رو به من هم بدن.0912-3954364:

جعفرفرخ پور جمعه 20 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 03:32 ب.ظ

خدا ازتون نگذره خدا بانی و باعث کسی که یارانه من و سه فرزندم را قطع کرده ریشه کن کنه آخه چرا چه دلیلی داشته ۴۵۰۰۸۹۰۸۱۵ رسیدگی کنید قبل از اینکه خدا به حسابتان رسیدگی کنه

Sediqhe سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 07:36 ب.ظ

سلام ببخشید بچه من مرداد98 دنیا اومده یکساله که بهش یارانه نمیدن پیگیری کردیم میگن چون بعد دنیا اومدنش یارانه رو جدا کردید بهش تعلق نمیگیره؛الان باید چیکار کنیم یعنی راهی نداره؟؟؟شماره تماس سرپرست09179810473

بهروز رضایی دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 05:26 ق.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت ریاست محترم اینجانب بهروز رضایی الان یارانه بچه منقطع من چه کار کنم با تشکر از لطف شما شماره تماس من لطفاً تماس بگیرید 09398976286

Ali یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 12:18 ق.ظ http://Yahoo.com

سلام من بعد از این که فرزندم به دنیا امد یارانه ام از خانوادم جدا کردم الان یارانه بچه من واریز نمی شود چون اعلام کردن قبل از به دنیا اومدن فرزند باید یارانم جدا می کردم لطفا راهنمایی کنی

غلام حسین گل احمدى چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 08:28 ب.ظ

یارانه ی من و پسرم قطع شده است
چرا ؟
دلیل قطع بعد از ٣٨ ماه پرداخت چیست .

زیبا میرشکاری سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 07:15 ب.ظ

با عرض سلام زیبا میرشکاری هستم دارای یک فرزند پسر حدود ده ساله که همسرم مارا رها کرده و هیچگونه درامدی نداریم منزلمان هم اجاره ای میباشد خیلی مشکلات داریم خواهشمندم یارانه ما قطع نشود در اینجا میخواستم خواهشی از محضرتان کنم که در صورت امکان یه وام در اختیارم قرار دهید تا بتوانم زندگی خودم را راه ببرم باتشکرازشما 09152009578 شماره تماسم میباشد

بدیع زادگان سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 09:10 ب.ظ

یارانه ی من قطع شده است چرا

عباس رمضانی دولت ابادی جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:55 ب.ظ

باسلام حدود7ماهه که بدون برسی به ناحق یارانه مرا قطع کرده ایدکه درآن دنیابایدجوابگوی خانواده ام شویدبعدازاعتراض اینجانب برای تبلیغات ریاست جمهوری برای من مسیج آمدکه 26/02/96یارانه شماواریزخواهدشدکه تاکنون خبری ازوعده دروغتان نشده شماازبنده خداکه نمیترسیدحداقل ازخدابترسیدبخدااگرقبول داشته باشیدقیامتی هم هست

ع م پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 11:51 ق.ظ

با سلام ، حدود 5 ماه است که یارانه بنده را قطع نمود اید و مبنا را بر حقوق دریافتی و تملک گذاشتید ، تلفنی هم تماس گرفتم و موضوع حقوق و تملک را شرح دادم ولی گوش شنوا نبود ، میخواهم مطالبی را بعرض برسانم بنده یک واحد آپارتمان 20 سال ساخت در فاز یک شهرک اندیشه شهریار دارم به متراژ 50 متر که الان متری 800 هزار تومان خریداری مینمایند یعنی جمعاً 40 میلیون تومان و این را بحساب تملک گذاشتید آیا این ملک با ملک کسی که در زعفرانیه ، کامرانیه ، الهیه و ... فرق ندارد آها ملکشان متری 40 میلیون است و من کل ملکم 40 م می ارزد آیا تفاوت نیست و این بررسی و قطع یارانه من کارشناسی شده است ، حقوق بنده یک میلیون و پانصد هزار تومان است و با اضافه کاری به دو میلیون و پانصد هزار میرسد و اضافه کاری که تا 10 شب باید کار کنم و صبح فرزندانم در خواب هستند و شب که بر میگردم هم خواب هستند .
شما حق دارید که یارانه من و دو طفل معصومم را قطع کنید ، خانمی در قسمت یارانه ها به بنده اعلام نمودند که اگر شما و اعضای خانواده شما سرطان و مریضی لاعلاج داشته باشند یارانه شمارا برقرار میکنیم ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
و خدا میداند که خانه ای که خریداری کردم 20 م اوراق بانک مسکن گرفتم که 47 م باید برگردانم . 2 روز پیش یعنی 25/02/96 پیامکی دریافت کردم مبنی بر اینکه یارنه بنده 96/02/26 وصل و واریز میشود ولی باز هم خبری نشد .
صدایم به جایی نرسید از این طریق گفتم درد دل کنم

معصومه مهرکیان جورشری چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 12:47 ق.ظ

من بیسرپرست هستم 3نفر هستم یارانه من زیر خط فقر بودم وسبد کالا قطع کردند می خواهم یارانه بگیرم

Hamidreza یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 02:02 ب.ظ

Salam,chera yarane man hazf shode man be yarane niaz daram lotfan residegi befarmaeed,ba tashakor

اناهیتا شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 08:13 ب.ظ http://najmi_anahita@yahoo.com

0913 436 4013

مصطفی سمیعیان خوانساری پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 04:26 ق.ظ

سلام علیکم
احتراما اینجانب درزمان آخرین مهلت ثبت نام مجدد درایران نبودم وپس ازمراجعت متوجه شدم که یارانه بنده وهمسرم قطع شده است و اکنون تقاضادارم بنده راکه معلم بازنشسته آموزش وپرورش هستم و مستاجرهستم جهت دریافت یارانه منظورفرمائید .
باتقدیم احترام
مصطفی سمیعیان خوانساری . کارت ملی 0058130403 وشماره حساب حقوق 318951377008

سیدفخرالدین وحیدی تورچی شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 06:41 ب.ظ

سلام من بدلیل بیماری نتوانستم ثبت نام مجدد کنم ...راهنمایی بفرمایید..ضمنا شماره حساب بانکی را هم میخواهم عوض کنم...ممنون

محسن احمدپور بجندی یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1395 ساعت 12:53 ب.ظ

با سلام و آرزوی موفقیت روز افزون
الان نزدیک به 2 سال شایدم بیشتر میشود که یارانه دولتی همسمرم که بنام زهرا یزدانی میباشد قطع گردیده.ضمنا مما برای ثبت نام چندین بار اقدام نموده ایم ولی هنوز هیچ جوابی دریافت نکرده ایم.الن نزدیک به 4 سال میباشد که ما ازدواج کرده ایم.لازم به ذکر است که موقعی که داشتن یارانه ها را جدا میکردن که در سال 1393 انجام شد پدر خانم بنده اسم همسرم را نداده بود و وقتی بعد ما به دفتر پیشخوان مراجعه کردیم گفتن الان سایت بسته شده و نمیشود کاری کرد. از شما خواهشمندم همکاری لازم را مبذول فرمایید.
با تشکر فراوان

قاسم شهرابی فراهانی جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:16 ب.ظ http://asl1234

باسلام من بازنشته ام وخانواده شهید 5ماه است یارانه ام قطع شده چکنم لطفا بررسی کنید من بیمارم ممنون

gholamreza pooyan شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:27 ب.ظ

با سلام پیامکی برای من امده مبنی بر حذف یارانه من در حالی که من از بدو ثبت نام برای دریافت یارانه ثبت نام نکرده ام .چون اعتقاد دارم این پول مفت اندک میتواند بجای پرداخت بمفتخوران بنیازمندان وایجاد اشتغال برای جوانان هزینه شود .این سوال مطرح است که چرا این پیامک برای من امده . بنظر میرسد افرادی با سو استفاده وجعل از افرادی که ثبت نام نکرده اند شاید سو استفاده وبنام انها یارانه گرفته اند

میثم یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:56 ب.ظ

میثم گلکار هستم اینجانب سرطان خو ن داشته وچن دوره شیمی درمانی شدم ودر حال حاضر از دارو های استفاده میکنم
لذا تقا ضا دارم از حذف یارنه جلوگیری بفرمایید با سپاس فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد