★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

همه مدارس نیمه تمام درسال جارى تکمیل مى شوند

همه مدارس نیمه تمام درسال جارى تکمیل مى شوند



وزیر آموزش وپرورش؛


وزیر آموزش و پرورش گفت:‌ تمام شش هزار و پانصد مدرسه نیمه تمام را در سال 89 تکمیل خواهیم کرد


به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت ،حمیدرضا حاجی بابایی در دوازدهمین همایش خیرین مدرسه ساز استان تهران افزود: از بین شش هزار و پانصد مدرسه نیمه تمام آموزش و پرورش بیش از نهصد مدرسه مربوط به طرح های مشارکتی خیرین است که اتمام این مدارس با تامین هزینه و پرداخت سهم دولت در اولویت قرار دارد.

وی از تحقق سهم پنجاه درصدی دولت برای ساخت مدارس مشارکتی و خیرساز خبر داد و اضافه کرد: براساس توافق میان دولت و خیرین مدرسه ساز پنجاه درصد از هزینه ساخت و ساز مدارس را خیرین و پنجاه درصد دیگر را دولت باید تامین کند.
وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: کمیته ساماندهی مدارس شهر تهران در آموزش و پرورش تشکیل شده است و در این کمیته باید مدارسی که در شهر تهران نیازمند تخریب و بازسازی هستند مورد توجه جدی قرار گیرد. حاجی بابایی بااشاره به اینکه از 33 هزار کلاس درس شهر تهران 22 هزار کلاس درس مشکل دارد افزود: خیرین مدرسه ساز شهر تهران باید در زمینه ساخت مدرسه جدید در پایتخت قوی تر از سایر استان ها عمل کنند.

وی تاکید کرد: 66 درصد از مدارس شهر تهران نیازمند بازسازی است که این موضوع نیز باید در کمیته ساماندهی مدارس مورد توجه قرار گیرد.

-------------------------------------------------------------------------------------------

www.medu.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد