★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

مفهوم بازاریابی به روش جدید!

تصاویر جدید  زیباسازی وبلاگ ,
  » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم
تصاویر جدید  زیباسازی وبلاگ ,
  » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم
تصاویر جدید  زیباسازی وبلاگ ,  » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم
تصاویر جدید  زیباسازی وبلاگ ,
  » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم
تصاویر جدید  زیباسازی وبلاگ ,
  » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم
تصاویر جدید  زیباسازی وبلاگ ,
  » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم


در دانشگاه استنفورد بریج، استاد در حال شرح دادن مفهموم بازاریابی برای دانشجویان خود بود...

شما در یک مهمانی، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد؛ بلافاصله میرین پیشش و میگین: " من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن "

به این میگن بازاریابی مستقیم!
تصاویر جدید  زیباسازی وبلاگ ,  » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم

شما در یک مهمانی به همراه دوستانتون ، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد؛ بلافاصله یکی از دوستاتون میره پیش دختره، به شما اشاره می کنه و میگه: " اون پسر ثروتمندیه، باهاش ازدواج کن "

به این میگن تبلیغات!
تصاویر جدید  زیباسازی وبلاگ ,  » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم

شما در یک مهمانی، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد؛ بلافاصله میرین پیشش و شماره تلفنش رو می گیرین، فردا باهاش تماس می گیرین و میگین: " من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن "

به این میگن بازاریابی تلفنی!
تصاویر جدید  زیباسازی وبلاگ ,  » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم
 
شما در یک مهمانی، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد؛ بلافاصله کراواتتون رو مرتب می کنین و میرین پیشش، اون رو به یک نوشیدنی دعوت می کنین! وقتی کیفش میفته، براش از روی زمین بلند می کنین! در آخر هم براش درب ماشین رو باز می کنین و اون رو به یک سواری کوتاه دعوت می کنین و میگین: " در هر حال، من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج می کنی؟ "

به این میگن روابط عمومی!
تصاویر جدید  زیباسازی وبلاگ ,  » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم
 
شما در یک مهمانی، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین که داره به سمت شما میاد و میگه: " شما پسر ثروتمندی هستی، با من ازدواج می کنی؟ "

به این میگن شناسایی علامت تجاری شما توسط مشتری!
تصاویر جدید  زیباسازی وبلاگ ,  » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم

شما در یک مهمانی، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد؛ بلافاصله میرین پیشش و میگین: " من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن "
بلافاصله اون هم یک سیلی جانانه نثار شما می کنه!!

به این میگن پس زدگی توسط مشتری!
تصاویر جدید  زیباسازی وبلاگ ,  » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم
 
شما در یک مهمانی، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد؛ بلافاصله میرین پیشش و میگین: " من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن "
و اون بلافاصله شما رو به همسرش معرفی می کنه!!!

به این میگن شکاف بین عرضه و تقاضا!
تصاویر جدید  زیباسازی وبلاگ ,  » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم
 
شما در یک مهمانی، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد؛ ولی قبل از این که حرفی بزنین، شخص دیگه ای پیدا می شه و به دختره میگه: " من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن "

به این میگن از بین رفتن سهم توسط رقبا!
تصاویر جدید  زیباسازی وبلاگ ,  » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم
 
شما در یک مهمانی، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد؛ ولی قبل از این که بگین: " من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن "
همسرتون پیداش میشه!!!!

به این میگن منع ورود به بازار!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد